Εγώ κι Αυτό



Αναρωτιεμαι τι ειναι αυτο που με κανει να ψηλωνω τον πηχυ να τεντωνω τα ορια μου σε ενα αδιακοπο παιχνιδι..

Ασκησεις αυτο εκτιμησης?
Αυτο προβολης?
Αυτο επιβεβαιωσης?


Σαν ενα ματι να με παρακολουθει και να με κρινει..να με εγκρινει ή να με κατακρινει

Ισως παληα αυτο το ματι να ηταν η επιβεβαιωση ή η αποδοκιμασια της μαμας και του μπαμπα

Μετα μετατεθηκε στην επιβεβαιωση της παρεας, των σπουδων και της δουλειας

Παντα καποιος παρατηρει και βαζει στοχους – προς τα πανω μεχρι εξαντλησης των αποθεματων..σωματικων και ψυχικων..

Κανεις ομως δεν μπορει να συναγωνιστει τον εαυτο μου..

Ειναι ο αυστηροτερος απ ολους...

Συνεχεια συγκρουομαστε.. Κατσε λιγακι στ αυγα σου κι ασε με ν ανασανω
Τι σοι εμμονη ειναι αυτη να θες ολο παραπανω?
Εμενα με ρωτησες αν μπορω κι αν θελω?
Η η γνωμη μου δεν μετραει καθολου?
Με κοιταει και χαμογελαει..Εσυ ολα τα καταφερνεις

Νομιζεις! Καταφερνω οσα θελω και μπορω.. Τα παιδια εχουν την αισθηση της παντοδυναμιας.. Εγω οχι πια.. Μεγαλωσα .. ειμαι πια ενηλικη και ξερω πως δεν ειμαι παντοδυναμη.. Ειμαι ανθρωπος και δεν θελω να παιξω το θεο .. Εχω παρον και μελλον αλλα και παρελθον.. Δικα μου ειναι ολα και τ αγαπαω.. Αυτο που μισω ειναι να νομιζεις πως αυτο που ζω ειναι ενα παιχνιδι που και τι εγινε αν χασω..θ αρχισω ξανα απο την αρχη, θα βελτιωσω τις ικανοτητες μου και θα περνώ μ επιτυχια το καθε επιπεδο.. Εδω ειναι το λαθος σου..γιατι εγω δεν το βλεπω σαν παιχνιδι, ουτε σαν προβα..Ειναι η παρασταση μου κι εχω μονο μια.. Μετα το εργο θα κατεβει...

Που θα παει..θα τα βρουμε στο τελος ηδη αρχιζω να τον στρωνω

Δεν υπάρχουν σχόλια: