Δεν έχω τίποτα




Δεν έχω τίποτα

Σταθηκα μπροστα του
με περιμενε
το ηξερε πως θα ερθω.

Γυμνωθηκα
και του παρεδωσα τα ρουχα μου
τα απλωσα στο πατωμα
και ξαπλωσα με ορθανοιχτα τα ποδια
επανω τους.

Δεν εχω τιποτα δικο μου
τα χερια του αγγιζουν το κορμι μου
χωνονται βαθεια μεσα μου
μ εξερευνουν
Εισχωρουν στο μυαλο μου
Ανοιγουν δρομο
το χερι του σκαλιζει
ανακαλυπτει χαμενα κομματια μου
που ουτε ηξερα πως υπαρχουν
αναμεσα σε σκονη και βρωμια
αναμεσα σε πατημενες επιθυμιες
και ξεχασμενους κοσμους.

Ουρλιαζω απο τον πόνο
Ουρλιαζω απο την καυλα
Ουρλιαζω απο το ξεσκισμα του μεσα μου
κλαιω και χυνω.

κι ησυχαζω

και παυω να παλευω
τον εαυτο μου
τη φυση μου

Δεν εχω τιποτα

Τα μαζεψα όλα
προσεχτικα ένα-ένα
τα κρατησα σφιχτα στα χερια μου
τα φιλησα
και τ αφησα να πεσουν μεσα στα δικα του

Ειμαι επιτελους ελεύθερη


Γυμνη


με τις αισθησεις μου αναγεννημενες
με ενα αιδοιο υγρο να τον περιμενει

Μια καρδια ολανοιχτη


κι ενα μυαλο αχορταγο να μαθει


να γεμισει απο Αυτον.



Δεν εχω τιποτα δικο μου
Εχω τα παντα


Ο,τι εχει επιθυμησει ποτέ γυναίκα

Δεν υπάρχουν σχόλια: