ΓΡΑΦΕ!




Ε-ί-π-α-!.




- Μα δεν μου έρχεται. Τώρα τα ζω, δεν μπορώ να γράψω..






Ο τρόμος της λευκής σελίδας!!


Θαυμάζω εκείνους που στην αναβροχιά και στο χαλάζι και στον καλό καιρό, πάντα έχουν κάτι να γράψουν, σα νεράκι γάργαρο που αβίαστα χύνεται στις λευκές άδειες σελίδες. Γιατί, το θέμα δεν είναι να γράφεις ψυχαναγκαστικά κάθε μέρα μιά ανάρτηση. Ωραία, άντε και τη γράφεις. Η ουσία είναι άλλη για μένα. Να έχει κάτι να πει, να μην είναι μία μπούρδα και μισή, να έλκει και να παγιδεύει αυτόν που θα τη διαβάσει.. Αυτά είναι δύσκολα πράγματα που κάνουν στις Ινδίες και μερικοί ξεχωριστοί και εδώ μέσα. Γράφουν π.χ. μια πρόταση που εγώ θα χρειαζόμουν κατεβατά ανούσια για να πω - αν τελικά το κατόρθωνα- το ίδιο πράγμα.


Ε, εγώ δεν είμαι μία απ' αυτούς..




Γι΄αυτό, αποφάσισα ν ακολουθήσω την καριέρα του σχολιαστή.
(εκεί, μάλλον καλά θα τα πάω)..

18 σχόλια:

anepidoti είπε...

μήπως πονηρούλα δεν μένει χρόνος;
λέω, εγώ....
σε φιλώ, κι άσε τις δηλώσεις, θα σούρθει και δεν θα μαζεύεται!

Masterpcm είπε...

Σαν σχολιάστρια έχετε ξεφύγει ήδη.

Σαν αναρτήστρια είστε σε καλό δρόμο. Με τη βία δεν γίνεται τίποτα. Ποτέ. Υπομονή, μόνο του θα αρχίσει το χέρι όταν το μυαλό το θεωρήσει σκόπιμο.

Αυτά τα δυό ξέρουν, εσείς τι ανακατεύστε;

:-)

Ένα παιδί / Ένας άνθρωπος (Προάγγελος) είπε...

Μαγκιά σου που κάνεις αυτό που θέλεις. Κι εγώ το είχα πει κάποτε. "Καληνύχτα όνειρα. Δε σας χρειάζομαι σήμερα. Σας ζω!". Να είσαι καλά!

diva είπε...

χμμ..θα διαφωνήσω
μία ανάρτηση δε χρειάζεται να έχει κάτι να πει (υπό την έννοια να γίνει κατανοητό κάποιο νόημα στον αναγνώστη)
αρκεί να θέλει κάτι να ελευθερώσει (από τον συντάκτη)

Πέραν τούτου , εσείς ορθώς πράττετε αυτό που σας ευχαριστεί

[καλώς..επιστρέψατε:-]

rosie είπε...

@anepidoti,

Με έπιασες;)

Δε μένει χρόνος.

Αλλά δεν είναι κακό να ξέρουμε και τις δυνατότητες μας..

@masterpcm,

Α πα πα..δεν ανακατεύομαι σας λέω.. (σαν πεθερα ακούστηκα που όλο μες στα πόδια των παιδιών της χώνεται..Για το καλό τους ;) )

rosie είπε...

@forerunner

καιρός ήταν να το κάνω..αλλά όχι και καληνύχτα όνειρα.. καλημέρα όνειρα ΚΑΙ ζωή..

@ Diva,

Είναι γεγονός πως για τους εαυτούς μας γράφουμε αρχικά (όπως κι ό,τι άλλο κάνουμε στη ζωή μας άσχετα αν το "ντύνουμε" με "δικαιολογίες" (το κάνω για τα παιδιά μου, τους γονείς μου, το αφεντικό μου, την πατρίδα, κλπ κλπ κλπ).

Εχετε δίκιο. Ο,τι μας ευχαριστεί και δεν καταντά ψυχαναγκαστικό, είναι κι όμορφο και σωστό.
φιλιά :)

Ανώνυμος είπε...

δεν συμφωνώ
κάθε ποστ είναι μια polaroid

ίσως-τι ίσως δηλαδή, σίγουρα-δεν διεκδικεί δάφνες Man Ray αλλά είναι εκεί για να θυμάσαι

εσύ

αν θυμηθούν κι άλλοι δυο τρεις, ακόμη καλύτερα

δεν είμαστε Μαργκό Φοντέιν γαμώτο, χορευτές σε μια πίστα μαζί με άλλους χίλιους είμαστε

rosie είπε...

Κύριε Μοίρη,

Ξέρω πώς έχετε δίκιο. Τα ίδια θα έλεγα κι εγώ σ' όποιον σκεφτόταν έτσι.

Φαίνεται όμως, πώς δεν μου έχω και μεγάλη εκτίμηση πως ξέρω να τραβώ φωτογραφίες έστω και με μία πολαρόιντ..που να περάσουμε και στις σοβαρές μηχανές δηλαδή...

(αυτό το @%^%$$##@ υπερ-εγώ είναι που κάνει όλη τη ζημιά)

:)

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάντως, ανεξάρτητα με το τι λέτε, θα ήθελα να μπορώ να συνεχίσω να σας διαβάζω. Όποτε και εάν σας κάνει κέφι...

Ανώνυμος είπε...

Για σχολιάστρια πάντως, τα ποστ σας χτυπάνε τιλτ! :-)

rosie είπε...

@Μpinelikomistress

Είστε πολύ ευγενική μαζί μου αν και αφέντρα των μπινελικίων..
φιλιά :)



@ theorema,

Μόνο εσάς δεν μπορώ να σχολιάσω.. τι να πει κανείς και τι να σχολιάσει στα καταπληκτικά κείμενα που γράφετε..

Σήμερα π.χ. στάθηκα στους τεθωρακισμένους ανθρώπους, αλλά μου πήρε τις λέξεις μέσα από το στόμα ο κ. Μοίρης.. :)

apos είπε...

Προσωπικά μια χαρά σας έβλεπα και ως γράφουσα.
Ακόμα και στο «αραιά και που».

Μαζί σας, ό,τι και να επιλέξετε. Αν και τελικά, θα επιστρέψετε.

Ανώνυμος είπε...

Τι δεν σχολιάζετε καλέ? Το καλύτερο σχόλιο μου αφήσατε!!!!! Ποστ από μόνο του! Μωρέ καλά τα λέω εγώ... Αστέρι!
:-)))

(ευχαριστώ)

Spy είπε...

Ζηλέψατε προφανώς από τη δόξα του κ. Σελιτσάνου...

(πάντως όπως λέει και ο κ. ΚΚΜοίρης, τα ποστ δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια αφορμή για υπέροχα σχόλια)

john είπε...

O χρόνος γεμίζει ανάλογα με τις ανάγκες μας και αξιοποιείται ανάλογα με τις επιθυμίες μας. Να περνας καλά . Γιάννης.

Ανώνυμος είπε...

Just be yourself...

To blogging πρέπει να είναι διασκέδαση και όχι ψυχαναγκασμός... γράφε όταν και όποτε θέλεις και ότι θέλεις...

Σκοπός να το απολαμβάνεις και όχι να σε απολαμβάνει...

Φιλί μεγάλο

Αntidrasex είπε...

Αυτό που έγραψε ο Odiporos ήθελα να πω και εγώ: Αν είναι να γίνει ψυχαναγκασμός, ψηλά κι αγνάντευε. Η ζωή είναι εκεί έξω, εδώ μέσα είναι ένα μέσο έκφρασης.
Όμως,
1) Δεν είναι απαραίτητο ΚΑΘΕ ποστ να έχει να πει κάτι σημαντικό
2) Το ότι κάποιοι τα λένε με άλλο τρόπο, δεν πάει να πει ότι δε χρειάζεται και ο μοναδικός του καθενός, εξάλλου αυτό είναι τα μπλογκς, προσωπική έκφραση

Και όπως λέει και η λεκτική επαλήθευση, gairl!

voice acme είπε...

Χαίρω πολύ!Είμαι καινούρια!Ψάχνω κι'εγώ χρόνο για να γράψω και να γνωρίσω έστω μ'αυτό τον τρόπο ανθρώπους που γράφουν επίσης.Αν και εμείς οι γραφιάδες είμαστε λιγάκι μιζερούληδες όταν κάνουμε γνωριμίες και καχύποπτοι αλλά τους συμπαθώ γιατί είναι η οικογένειά μου κατα κάποιο (μυστήριο)τρόπο. Και ναι αν δεν έχεις κάτι να πεις δεν έχει νόημα να γράφεις!Κάπου είχα ακούσει ότι οι συγγραφείς είναι καταπιεσμένα άτομα.Who knows?