Kαι μετά το βάψιμο, τι;


Φυσικά, Παζλ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι έγινε, μας λείπει;
Πήρατε παζλ με 1000 τεμάχια ή παραπάνω;
Κουράγιο. Είναι η δική της ώρα τώρα.
Σε λίγα χρόνια θα σας στείλω mail να μου συστήσετε κι εμένα κανένα καλό παζλ γιατί δεν θα βλέπω καλά για να πλέκω...
Φιλιά πολλά!

Donnaliza είπε...

Ασχετο με την αναρτηση σου..αλλα
θελω να σου πω παλι ενα μεγαλο ευχαριστω και οτι χαιρομαι που σε εχω γνωρισει και σε εχω ξεχωρισει και που τα σχολια καποιων ανθρωπων που σε βλεπουν εστω για λιγο αναμεσα σε αλλους ταυτιζονται με οτι πιστευω για σενα.

Στα γραφω εδω αυτα για δεν κρατιεμαι, και θελω να σου πω πως πριν λιγο που μιλουσα με τον προμηθευτη μου που ηταν μαζι μας την Παρασκευη και μου ειπε πως δυο απο τους παρευρισκομενους ξεχωριζαν και τον..κατεκτησαν ενας ο φιλος μας
ο "γερουλης" και μια εσυ!

Σε φιλω πολυ!

Τ.

theorema είπε...

Χαχαχα! Τέλειο! Καλοπερνάτε έτσι? Πάντα τέτοια και πάντα με παρατηρητικότητα μαχαίρι! Είναι το παν σε δραστηριότητες όπως αυτή :-)

john είπε...

Λίγη χαλάρωση χρειάζεται,μετά τη δουλειά.