Σχέσεις ζωής





Χρόνια σας Πολλά!!! Πώς περάσατε χτες;


- Α!! πολύ ωραία. Φάγαμε, ήπιαμε σαμπάνια και μετά χορέψαμε.

- Οι δυό σας, ή είχατε και παρέα;

- Οι δυό μας. Δεν χρειαζόμαστε άλλους για να περάσουμε καλά.

- Και μετά και μετά ; Τι έγινε μετά; (διάθεση πειράγματος εκ μέρους μου).

Αμήχανο γελάκι από την άλλη άκρη του σύρματος.

- Μη μου πεις!!!!!! Το.. «κάνατε»;

Ξανά γελάκι. Πιο πολύ 15χρονη θύμιζε παρά..

-Ε, ναι το κάναμε που λέτε κι εσείς τα παιδιά.. (ξανά γελάκι, ευχαριστημένο).

Αυτή: Ετών 82

Αυτός: Ετών 76

Είναι μαζί 60 χρόνια , τα 50 από αυτά παντρεμένοι. Είναι το μοναδικό ζευγάρι που έχω στην οικογένειά μου και στον περίγυρό μου, που ζουν μαζί, όχι από συνήθεια κι από ανάγκη, αλλά από ευχαρίστηση.

Μετά από τέτοιο παράδειγμα μπορείς να ψάχνεις κάτι λιγότερο;

4 σχόλια:

Odiporos είπε...

Καλά βρε; Τέτοιες ερωτήσεις κάνεις στη γυναίκα;

Να 'ναι καλά, υπάρχουν και άλλοι και σίγουρα είναι επιλογή του καθενός μας να βρεθεί σε μία αντίστοιχη θέση... ε! εντάξει θέλει και να σε θέλει...

Καλή Χρονιά Rosie

rosie είπε...

@ Odiporos

Δεν πιστεύω στην τύχη. Τουλάχιστον για τη διάρκεια, δε το συζητώ. Ας δεχτώ πως είναι "τύχη" όταν γνωρίσεις έναν άνθρωπο. Και μέχρι εκεί. Μετά, θέλει συνεχή δουλειά για να κρατήσει. Και τίποτα δεν είναι δεδομένο. Ειδικά οι σχέσεις.

Και σε σένα τις καλύτερες μου ευχές:)

Donnaliza είπε...

Aν μαντευω σωστα ειναι εκεινο το ζευγαρι που αν και δεν το εχω γνωρισει το εχω μεσα στην καρδια μου.
Ετσι δεν ειναι ε?

Τα σεβη μου να τους δωσεις και τις ευχες μου!

Καλη χρονια καλη μου, φορτωμενη με ολα τα καλα που πεθυμησες και δεν εφεραν οι προηγουμενες, (ευχη απο καρδιας για μια Κυρια που αγαπω πολυ εστω και αν χανομαστε)

Και μενα μου εχεις λειψει( αλλα περνω τα τα "κατω " μου τωρα -παλι- )

σε φιλω

Τ.

υ.γ. ααααα και μεγεια την καινουργια φορεσια :)

disa είπε...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色